{{ctrl.notification}}
سرعین اردبیل اولین شهر گردشگری کشور شد

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: شهر سرعین در استان اردبیل تمام ویژگی های لازم برای دریافت گواهینامه 'شهر گردش' را داشته و بعنوان اولین شهر گردشگری کشور در نمایشگاه بزرگ شهر گردشگر معرفی خواهد شد.

علی اصغر مونسان روز پنجشنبه در آیین افتتاح مجموعه رویال پارک سرعین افزود: شهر گردشگری طرح جدیدی است که با استقبال شهرداران مواجه شده و مسائل فرهنگی ، امور شهری ، عمرانی و مجموعه ویژگی هایی از قبیل 24 ساعته بودن و اقتصاد شب شهر را در بر می گیرد.
او بیان کرد: شرایط مورد نظر به شهرداران شهرهای مختلف کشور اعلام شده که در صورت دستیابی به آنها گواهینامه شهر گردشگری به آنها اعطا می شود.
او در ادامه اظهار داشت: یک هزار و 700 طرح گردشگری در مناطق مختلف کشور در حال اجراست که یک هزار و 250 طرح که عمدتا با سرمایه گذاری بخش خصوصی است تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: دولت حمایت های خوبی از مجموعه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری با پرداخت تسهیلات کم بهره ، تخفیف مالیاتی و معافیت کامل جهت تغییر کاربری انجام می دهد.
مونسان با تقدیر از سرمایه گذار مجموعه گردشگری رویال پارک سرعین گفت: با افتتاح این طرح یک مجموعه کامل به مکان های گردشگری و آبدرمانی کشور اضافه شده و زمینه اشتغال 100 نفر نیز در آن فراهم شده است.
رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای انجام یک دیدار 2 روزه از استان روز چهارشنبه وارد اردبیل شد.

date_range جمعه 05 مرداد 1397 remove_red_eye 4510 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0